dikendalikan oleh TM
MCMC
PI
Presint 16, Putrajaya
  • Utama
    • Maklumat Setempat
    • Kawasan Rekreasi & Pelancongan
    • Kemudahan Awam
    • Sosioekonomi & Keusahawanan
    • Komuniti
    • Pendidikan
  • Mengenai NADI
  • Jadual Latihan & Aktiviti
  • Galeri
  • Soalan Lazim
    • Soalan Lazim NADI
    • Soalan Lazim KTW
  • Hubungi Kami
  • facebook
    blog

Kaji Selidik Consumer Forum Malaysia (CFM) 2019

20 Disember 2019 | Aktiviti Terkini

Consumer Forum Malaysia (CFM) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan 2019 melalui Pusat Internet. Maklum balas pihak Tuan/Puan akan dimanfaatkan sebagai cadangan penambahbaikan kepada pihak MCMC dan pihak penyedia perkhidmatan untuk meneruskan perkembangan positif landskap komunikasi dan multimedia Malaysia demi manfaat pengguna.

Mohon klik link berikut untuk survey dalam talian. Terima Kasih.

  • Link Kaji Selidik:https://bit.ly/2019CFMSurveyByxsW

Kembali

Kembali Ke Atas

© 2014 - 2019 Semua Hakcipta Terpelihara.